Egyedi honlapok készítése
Kérdése van?
+36 70 410 1763
2017-11-05
Marketing lehetőségek régen és napjainkban

Marketing lehetőségek régen és napjainkban

Az elmúlt 10 évben rohamosan fejlődött a technika, és ma már elengedhetetlen, hogy valaki ne rendelkezzen számítógéppel és internettel. A kutatások azt mutatják, hogy a kis- és középvállalkozások több mint 70%-a rendelkezik saját weblappal.

 

Az online marketing a siker kulcsa

A XXI. században a gazdasági kommunikáció alapja a megfelelően elkészített és megfelelően üzemeltetett weboldal. A technika fejlődésével ugyan nőttek az online marketing lehetőségek, de az emberek mégis nehezen szoknak át, pedig az internet marketing az a csodálatos jelenség, amely segítségével a vállalkozások akár milliókat is termelhetnek honlapjuk által egyik hónapról a másikra. Mégis sokan túlgondolják, félnek az ismeretlentől. Nem túl drága egy weboldal? Nem túl bonyolult üzemeltetni? Van értelme? Az NRC-TNS felmérése szerint amíg 2005-ben a felnőtt lakosságnak alig egynegyede használta az internetet, mára már a 18-64 évesek fele legalább hetente „online” van az interneten.

Ma már mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy figyelmen kívül hagyni az internet adta lehetőségeket egyenlő azzal, hogy kizárjuk magunkat a gazdasági élet jelentős részéből. Az internet egyaránt megkönnyíti a vevő és a kereskedő helyzetét is, hiszen könnyebben egymásra találnak, mint régen. Az üzleti világ marketing tevékenységei az elmúlt években szép lassan, de határozottan az off-line médiumokból átköltöztek az on-line világba, az internetre. Az interneten az elmúlt években realizált marketingköltések folyamatosan nőttek, és ma már senki sem engedheti meg magának, hogy marketingbüdzséjének egy nagy szeletét ne itt költse el.

Mivel ma már a versenyképesség súlyozott tényezője az internetes kommunikáció minősége is, nem elég, hogy legyen egy valamilyen honlapunk, hanem a digitális versenyképességet tekintve weboldalunknak az élbolyba kell tartoznia, ha jó eredményeket akarunk elérni.

Mit tehetünk még?

Egy weboldal létrehozásakor nincs garancia a látogatottságra, ezért van szükség online marketingre, weboldal optimalizálásra. A célközönség megtalálása elengedhetetlen, csak jól átgondolt reklámkampánnyal valósulhat meg. A közösségi oldalak megjelenésével elterjedt új marketing típus, amely a korábbi egyirányú kommunikáció helyett a kétirányú kommunikáció felhasználásán alapul.

Egyre több vállalkozás használja ma már a közösségi médiát is, hogy minél szélesebb körű online közösséget építsen, és a közösségi média lehetőségeit is beépítse marketing tevékenységébe. Bizonyos célcsoportok, bizonyos termékek és szolgáltatások esetén a sikerhez egyértelműen a közösségi médián keresztül vezet az út. A cégek a vásárlóik felé nem csak tartalmakat közvetítenek, de közvetlenül kapcsolatba is lépnek velük, amely közvetlenebbé teszi a kommunikációs folyamatot. Olyan tartalmak generálásán alapul, amely a közösségi oldalak felhasználói között terjednek megosztással. A közösségi média egyszerűen eljuttatható másokhoz, és akár nagyobb erőfeszítés nélkül, mások segítségével terjeszthetjük, amit szeretnénk. Magyarországon közel 5 millió magyar használ valamilyen közösségi oldalt, legtöbben a 25-44 korosztály közöttiek.

Mire használjuk leggyakrabban az internetet? Információszerzésre. Az embereknek biztonságérzetet ad az a lehetőség, ha előbb rákereshetnek az interneten arra, amire szükségük van. Egy nemrégiben közzétett médiakutatás szerint a webes jelenlét kötelező teendői közé tartozik a keresőoptimalizálás is, hiszen a legszebben megépített weboldal sem hoz hasznot az üzemeltetőjének, ha nincsenek az oldalon látogatók. És a látogatok megszerzésének az egyik leghatékonyabb módja, ha a keresőkben az adott weboldal a találati listák elején foglal helyet.

Az igazi probléma manapság inkább az, hogy hogyan kell az adott termékhez, szolgáltatáshoz a legalkalmasabb marketing eszköz portfóliót megtalálni, és az egyes marketing eszközöket a leghatékonyabban, a legkisebb költségből működtetni.

online marketing

közösségi média

keresőoptimalizálás

Kérdése van? Visszahívjuk!

Kérjük, adja meg telefonszámát, és kollégáink rövid időn belül visszahívják Önt megadott elérhetőségén.



*Elfogadom az oldal szerződési feltételeiben és az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.

Kérjük, pipálja ki az alábbi mezőt!

Tanuljon meg programozni!

Adunk hozzá egy ajándék kupont!

Teljesen az alapoktól indulva, 330 változatos és kreatív példán sajátíthatja el a programozást.

  • Vizsgára vagy érettségire készül?
  • Műszaki egyetemre jár?
  • Esetleg az alapoktól kezdené?

Programozz Te is mesterfokon!

A munkafüzetek 12 év oktatási tapasztalata és egyedi tanítási módszerek alapján készültek!

Kuponkód: PM-MSj4tAdb

Kattintson az 1.000 Ft-os kedvezményért! »

Egyedi ajánlat kérése

Gyors segítségre van szüksége?

Kérje ingyenes és gyors árajánlatunkat! Kollégáink gyorsan felveszik Önnel a kapcsolatot és megválaszolják kérdéseit. 

Ajánlatkérés »

Kövessen minket a Facebookon!

Facebook oldalunk

Legfrissebb híreink

2020-10-14
Hogyan fejlessze magát egy programozó?
Az egyedi honlapkészítés nagyon sok kihívás elé állíthatja a programozókat, de nemcsak a webes területen, hanem az egyedi szoftverfejlesztés esetén is fontos, hogy a lehető legjobban karbantartsa az elméjét egy programozó. Hogyan tudja ezt megtenni? Hát kizárólag rengeteg gyakorlással.
2020-03-30
A chatbotok fontossága webáruházak számára
A chatbot egy mesterséges intelligencia program, mely egy adott szolgáltatás elvégzéséhez interaktív emberi beszélgetést szimulál – mindezt előre beprogramozott mondatokkal teszi. A botokat gyakran használják alapvető ügyfélszolgálati és marketing rendszerekhez. 
2019-11-29
A hőtérképes elemzés előnyei webáruházak esetében
A webáruházak hőtérképes elemzésével jobban látjuk hogyan viselkednek a látogatók az egyes oldalakon. A hőtérképes szoftverektől kapott információk segítenek, hogy a webáruház felhasználói élményét javítsuk, növeljük a látogatók elköteleződését és a konverziót.

Kapcsolódó szolgáltatásaink

Közösségi média marketing
Egyre több vállalkozás használja ma már a közösségi médiát is, hogy minél szélesebb körű online közösséget építsen, és a közösségi média lehetőségeit is beépítse marketing tevékenységébe.
Adwords hirdetések
A Google keresőben a találati listákon fizetett hirdetések segítségével is könnyedén meg lehet szerezni az első helyeket, biztosítani lehet az első oldali megjelenéseket: erre szolgál a Google Adwords szolgáltatása.
SEO, weboldal optimalizálás
Mi alapján kerülhet előre a kereső találati sorrendjében egy weboldal?
© 2016 - 2019. ● egyedihonlapkeszites.hu ● Tatabánya, Budapest ● Minden jog fenntartva!