Kérjük, adja meg telefonszámát, és kollégáink rövid időn belül visszahívják Önt megadott elérhetőségén.
Keresőoptimalizálás, SEO
Mi alapján kerülhet előre a kereső találati sorrendjében egy weboldal? Az interneten a felhasználók, ha valamilyen témakörben tartalmat, információt, terméket, szolgáltatást keresnek, akkor legtöbbször valamilyen internetes kereső szolgáltatását – Magyarországon jellemzően a Google-t – veszik igénybe. Amelyik weboldal ezen keresőkben adott kulcsszóra jó pozícióval rendelkezik, azt a tartalmat a felhasználók elérik. Amelyik weboldal vagy webshop nem látszik az első egy-két oldalon, az nem éri el a potenciális látogatókat, ügyfeleket, vásárlókat.
A keresők minősíthetik a weblapokat?
Azon túl, hogy rettentően fontos a találati lista első oldalain a megfelelő pozíciókat elfoglalni, hogy egyáltalán megtalálják a weboldalt az érdeklődők, a keresők rangsora egyben a weboldal hitelességét is befolyásolja. Felmérések szerint a felhasználók nagy százaléka jobban hisz a keresők, a Google minősítésének, mint bármely más minősítésnek, hirdetésnek. Tehát ami a találati lista elején van, azt az emberek nagyobb százalékban gondolják hitelesnek, valósnak, megbízható információnak.
Mi az a keresőoptimalizálás? – Mi alapján kerülhet előre egy weboldal a Google-ben?
A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a weboldalak, webshopok organikus találati eredményeinek javítását jelenti, ahol az organikus szó a „normál”, nem fizetett keresési eredményekre utal. A keresőoptimalizálás azon on-site és off-site tevékenységek és módszerek összessége, amivel a weboldal adott kulcsszavakra történő találati pozícióját javítjuk, a weboldal teljesítményét növeljük.
Minden kereső szolgáltató egyesével feltérképezi a webre kikerült weboldalak felépítését, szerkezetét, teljes tartalmát, és több száz szempont szerint elemzi ezeket az adatokat. Ezen szempontrendszer szerint a legjobb eredményt elérő, keresőoptimalizált weboldalak, webáruházak kerülnek a lista elejére, hasonlóan egy sportverseny pontozás alapú eredményhirdetéséhez. Tehát nincs más teendő, keresőoptimalizálni kell a weboldalakat.
Milyen költségekkel kell számolni keresőoptimalizálás esetén?
Egy honlap, egy webáruház keresőoptimalizálása, a keresőoptimalizálás költsége számos tényezőtől függhet. A weboldalak mérete, összetettsége, a megcélzott kulcsszavak száma, a verseny nagysága széles spektrumban befolyásolja az elvégzendő munka nagyságát. Alábbi SEO szolgáltatás csomagjainkban a tipikus, gyakran kért keresőoptimalizálási megoldásainkat foglaltuk össze, azok részleteivel és költségével.
A honlap vagy webáruház állapotának pontos felmérése
A hatékony keresőoptimalizálási munka alapja, hogy pontosan felmérjük a honlap állapotát, definiáljuk a célokat, és megállapítsuk, hogy mely területeken és milyen mértékben szükséges beavatkozni.
A felmérő csomag tartalma:
- Kulcsszóelemzés, kulcsszófelhő összeállítása
- Helyezésmérés különböző keresőkben
- Weboldal elemzés, hibajegyzék készítése
- Tartalom, szövegek, cikkek elemzése
- Google Analytics, WebmasterTools integrálása, adatok elemezése
A felmérést és az elemzést követően részletes összefoglalót adunk át ügyfeleinknek, amely minden releváns adatot, eredményt, hibát tartalmaz.
A felmérő csomag ára: 49.000 Ft-tól
Célzott tartalomírás és optimalizálás néhány kulcsszóra
Néhány – jellemzően 3-6 db – kulcsszóra fókuszált keresőoptimalizált tartalomírás, a tartalom optimalizált feltöltése és PR cikkes linképítés az adott kulcsszó pozíciók erősítésére kulcsszóelemzéssel.
Az ízelítő csomag tartalma:
- Fókuszált kulcsszóelemzés, kulcsszófelhő összeállítása
- Google Analytics, WebmasterTools integrálása, adatok elemezése
- 3 db 3000 karakteres optimalizált cikk írása
- 3 db tartalom (pl. termékleírás) keresőoptimalizált feltöltése
- 6 db PR linképítés
A kulcsszóelemzést követően a meghatározott kulcsszavakra készítjük el a tartalmakat, majd a feltöltést követően fokozatosan építjük ki a linkeket.
Az ízelítő csomag ára: 90.000 Ft-tól
Kulcsszavak kijelölése, oldalak optimalizálása, célzott tartalom és link
Keresőoptimalizált tartalomírás jellemzően 6-12 kulcsszóra. Optimalizált feltöltés és PR cikkes linképítés az adott kulcsszó pozíciók erősítésére kulcsszóelemzéssel, betöltési sebesség optimalizálással.
A haladó csomag tartalma:
- Fókuszált kulcsszóelemzés, kulcsszófelhő összeállítása
- Betöltési sebesség optimalizálása – Google PageSpeed
- 6 db meglévő oldal és tartalom optimalizálása
- 6 darab 3000 karakteres optimalizált tartalom írása, feltöltése
- 10 darab PR cikkes linképítés
A kulcsszóelemzést követően a meghatározott kulcsszavakra készítjük el a tartalmakat, majd a feltöltést követően fokozatosan építjük ki a linkeket.
A haladó csomag ára: 169.000 Ft-tól
Weboldal optimalizálása, javítása, célzott tartalomírás, PR linképítés
Weboldal átnézése, részletes hibajegyzék készítése, tartalomírás jellemzően 10-20 kulcsszóra, optimalizált feltöltés és PR cikkes linképítés az adott kulcsszó pozíciók erősítésére.
A profi csomag tartalma:
- Kulcsszóelemzés, kulcsszófelhő összeállítása
- On-site seo, weboldal hibajegyzék készítése javításhoz
- Betöltési sebesség optimalizálása – Google PageSpeed
- 10 darab 3000 karakteres optimalizált tartalom elkészítése, feltöltése
- 15 darab PR linképítés
A kulcsszóelemzést követően a meghatározott kulcsszavakra készítjük el a tartalmakat, majd a feltöltést követően fokozatosan építjük ki a linkeket.
A profi csomag ára: 220.000 Ft-tól
Amennyiben Ön egyedi keresőoptimalizálási feladatra keres megoldást, amely a fenti csomagjainkban leírtaktól eltér, úgy kérjük, használja részletes ajánlatkérőnket, kérje egyedi ajánlatunkat!
Hogyan történik a keresőoptimalizálás adott honlap esetében?
Először is a weboldal üzemeltetőjével átnézzük a weboldal aktuális helyzetét, definiáljuk, hogy milyen területen, milyen kulcsszavakra szeretnénk, hogy javuljon az oldal keresőkben nyújtott teljesítménye, mely kulcsszavakra kerüljön az oldal a találati lista első oldalára. Majd megmérjük és dokumentáljuk, hogy a keresőoptimalizálást megelőzően, a munka megkezdése előtt honnan is indulunk. Ha történt előtte weboldal elemzés, akkor az adatok többsége már rendelkezésre áll.
Ha megvannak a célok, akkor lépésről lépésre átnézzük a honlap szerkezetét, felépítését, a kód megfelelőségét, szabványosságát, és kijavítjuk, amit szükséges, majd a honlap tartalmának az átfésülése következik. Egy weboldal, webáruház teljesítményének nagy része a tartalom függvénye, megfelelően megírt és megfelelő nagyságú tartalmakra van szükség, és az sem mindegy, hogy miképp kerülnek a tartalmak a weboldalra. A tartalmakat javítjuk, kiegészítjük, újraírjuk, amennyiben szükséges, és gondoskodunk a pontos, szakszerű tartalomfeltöltésről. Átlagos esetben már a keresőoptimalizálás ezen szakaszában komoly eredmények mutatkoznak a weboldal teljesítménye tekintetében.
A keresőoptimalizálás utolsó nagyobb modulja már a weboldalon kívül történik. Nagyon fontos a weboldalak relevanciájának, hitelességének megítélésében a weboldalra mutató hivatkozások, linkek, valamint a weboldalról más webes felületeken megjelenő tartalmak minősége. Ezen tevékenység egyik fontos fejezete a linképítés, ahol a keresőoptimalizálási célokkal összhangban készítünk bejegyzéseket, hivatkozásokat, PR jellegű írásokat az erre alkalmas oldalakon, illetve kihasználjuk a különböző katalógusok és a közösségi média erejét is.

Keresőoptimalizálás szolgáltatásaink:
- Ranking – az oldal keresőkbeni teljesítményének vizsgálata
- Technikai SEO, beállítások, környezet optimalizálása
- On-site seo – a weboldal szerkezetének optimalizálása
- A weboldal tartalmának javítása, keresőoptimalizálása
- Off-site seo – a weboldal hivatkozási környezetének javítása
Milyen sorrendben érdemes a keresőoptimalizálást elvégezni?
Ha a maximális eredményjavulás a cél, akkor először a weboldalt, a hostingot, a weboldal felépítését, programozását kell kijavítani, optimalizálni, majd a feltöltött tartalmak mennyisége és minősége – kulcsszavazottság, címsorok, meta leírások, képek, képek metaleírásai, url-ek, belső hivatkozások, stb. – kell, hogy górcső alá kerüljön. Ezt a két tevékenység modult hívják sok helyen technikai SEO-nak, illetve On-Page, vagy tartalmi SEO-nak.
Ha a weboldal és tartalma már rendben van, akkor utána érdemes azokat a weboldalon kívüli faktorokat átnézni, amelyek hatással vannak a weboldal teljesítményére. Ezen Off-Page SEO tevékenységekben alapvetően a külső hivatkozások, linkek, a weboldallal kapcsolatos említések kerülnek átnézésre, optimalizálásra vagy létrehozásra.
Hogyan mérhetjük a keresőoptimalizálás eredményét?
Az optimalizálás eredményességének mérése a legegzaktabb ezen a területen. Meg kell nézni, hányadik helyen található a weboldal az adott kulcsszóra, és össze kell hasonlítani az eredményt az előzményekkel. A mérés történhet például magán a Google találati listáján, de a Google analitikai szoftverei is igénybe vehetők erre a feladatra. Ha valaki ennél pontosabb és részletesebb kimutatást szeretne az eredmények alakulásáról, akkor számtalan célszoftver lehet alkalmas erre a feladatra.
Garantálható-e a keresőoptimalizálás eredménye?
A keresőoptimalizálás abszolút eredménye természetesen nem garantálható, azt nem lehet pontosan megmondani, hogy adott weboldal bizonyos kulcsszavakra hányadik pozícióba fog kerülni a keresőoptimalizálást követő x. héten. Ennek számtalan oka van, a legfontosabbak: a keresők által alkalmazott rangsorolási algoritmusok titkossága, a konkurens weboldalak tőlünk független tevékenységei, az internetes oldalak változásai.
Az viszont mindenképpen garantálható, hogy a weboldal teljesítménye növekedni fog, és a találati listákon is jobb pozíciókba kerül a weboldal. Ennek mértéke a weboldal elemzését követően becsülhető meg, de átlagos esetben a találati lista első oldalára kerülni abszolút nem lehetetlen, számtalan ilyen referenciával rendelkezünk ezen a területen.
Mikorra várhatóak az eredmények a keresőoptimalizálás után?
Erre a kérdésre sem lehet egzakt választ adni. Az optimalizálás élesítését követően a keresőknek újra fel kell térképezni az oldalt, tehát csak ezt követően lesz először tudomásuk arról, hogy változott a weboldal tartalma, szerkezete. A feltérképezést követően kezdik meg az adatok feldolgozását a keresők (Google, Bing, Yahoo, stb.) szerverei, így attól függően, hogy milyen erős a verseny az adott kulcsszóra, a változások már a feltérképezést követő 1-2 héten belül megjelenhetnek, de ha „nagyon kedvelt” kulcsszavakra kell optimalizálást végezni, ott bizony több hónapos munkát kell belefektetni az eredménybe.
Mikor érdemes a keresőoptimalizálás szolgátatást igénybe venni?
A legideálisabb eset az, ha már a weboldal tervezésekor bevonjuk a keresőoptimalizálást végző szakembert a tervezési, szövegírási és weboldal feltöltési munkákba. Sok bosszúságot és pénzt lehet így megspórolni. De természetesen egy kész honlap, egy üzemelő webshop esetében is érdemes átnézni az oldal felépítését, teljesítményét, hiszen egy jól optimalizált weboldal ingyen szerzi a látogatóit, vásárlóit, nem szükséges drága keresőmarketingre, internetes és off-line marketingre költeni.
Keresőoptimalizálás szolgáltatásunk egyben vagy modulonként is megrendelhető!
Kérjük, az alábbi ajánlatkérőn jelölje meg, hogy mely weboldalt, webáruházat lenne szükséges keresőoptimalizálni, milyen kulcsszavakra szeretne jobb pozíciókat elérni a keresőkben!
Ajánlatkérés – keresőoptimalizálás
Kérjük, az alábbi űrlapon a megfelelő mezőkben adja meg elérhetőségeit, illetve az üzenet mezőben írja le az ajánlattal kapcsolatos egyéb közlendőit! Kérjük, minden mezőt töltsön ki!