Egyedi honlapok készítése
Kérdése van?
+36 70 410 1763

PR cikk írás

Szeretné hatékonyan növelni weboldala vagy webshopja látogatottságát? Egy jó helyen és megfelelően elhelyezett, az optimalizálandó weboldalra valamilyen hivatkozást is tartalmazó PR cikk az egyik leghatékonyabb marketing- és keresőoptimalizálási eszköz manapság. Ha ránk bízza a linképítés ezen nagyon hatásos fajtáját, garantáljuk honlapja folyamatosan javuló teljesítményét a keresőkben és a látogatók növekvő számát.

Jó az öreg domain a háznál – linképítés PR cikk írással

Cégünk számos 10 évnél idősebb, saját, úgynevezett koros domainekkel dolgozik, ahol tematikus PR cikk tartalmak érhetőek el. A domain kora fontos minőségi kritérium, mivel az idősebb domaineket, az ott található tartalmakat a keresők általában lényegesen megbízhatóbbnak ítélik. Az optimalizálandó weboldal tematikájába vágó, jól megírt PR cikk megfelelően feltöltve kerül fel ezekre az oldalakra, álatalában egy, esetleg két hivatkozással az ügyfél weboldalának megfelelő részére.

PR cikk írás

Egy megbízható, erős múlttal rendelkező weboldal hivatkozása pedig növeli egy weboldal megbízhatóságát, értékét a keresők számára, így jobb helyezéseket érhet el a találati listákon. Ha velünk gondolkodik tovább a közös munkában, akkor a keresők a számukra ismert domaineken találják meg az Ön weboldalának linkjét, ezért automatikusan azt is megbízhatóként azonosítják majd.

PR cikkek megjelenése – hová helyezhetünk el PR írásokat?

Minél több pozitív hír szól egy cégről, vállalkozásról az interneten, annál jobbak az esélyei a magas látogatói forgalomra és a jó helyezésekre a találati listákon. Tehát nagyon fontos, hogy minőségi PR anyagokból mutassanak linkek egy weboldalra, ezzel javítva, megerősítve pozícióját a keresőkben.

Az előzőekben említett PR cikk gyűjtőoldalak mellett azonban számos más helyre elhelyezhetjük a marketing írásokat. Jó lehetőségnek kínálkoznak a különböző tematikus blogok, ahová vagy ingyen, vagy némi költség megfizetése fejében tudunk tartalmat elhelyezni, de adott esetben a különböző tematikus vagy általános hírportálok, internetes újságok is tudják fogadni az írásokat.

Ennek a tevékenységnek speciális területe a sajtóközleményes linkmarketing, ahol az újságírók által a témában megírt minőségi cikket kiküldjük a hírportáloknak, magazinoknak, mint sajtóanyagot. Az így eljuttatott híranyagot a médiák nagy számban veszik át, és forrásként megjelölik a weboldalt, melyet erősíteni, népszerűsíteni szeretnénk. E tevékenység eredményeképpen nagyon természetes, a keresők számára abszolút nem „gyanús” linkstruktúra épül fel, amelynek helyezésjavító hatása bizonyított, nem beszélve az átirányított releváns érdeklődők nagy számáról. Mivel a cikkek kikerülése nem garantálható, e szolgáltatásunk sikerdíjas alapon működik, csak a cikk céloldalra való kikerülése esetén kell fizetni.

Keresőoptimalizált PR cikk szolgáltatásaink

Keresőoptimalizált PR cikk szolgáltatásaink:

  • Keresőoptimalizált PR cikkek írása, elhelyezése PR katalógusokba
  • PR cikkek írása internetes médiákba, portálokra
  • Keresőoptimalizált blogmegjelenések
  • Sajtóközleményes linkmarketing
  • PR cikk írás saját weboldalra, hírblokkba, blogra

Tömör, de informatív – hogyan írjuk mi a PR cikket?

Ahhoz, hogy rákattintsanak a linkekre, a felhasználóknak végig is kell olvasniuk a PR cikket. A jó PR cikk írása egyáltalán nem egyszerű. Egyszerre kell olvasmányosnak, ugyanakkor tömörnek is lennie. Egy jó írás bárki számára érthető, ugyanakkor tele van információval. Mi csakis ilyen munkát adunk ki a kezünkből. Elkerüljük a nagy szavakat, tisztában vagyunk vele, hogy a „világ legjobb fogkeféje” inkább visszatetszést kelt, mint szimpátiát. Mi nem rendeljük a karakterszám alá az írást, hogy elérjük a megfelelő számú leütést. A PR cikk írásakor nem félünk letegezni az olvasókat. Természetesen van olyan környezet, amikor maradni kell a kimért stílusnál, de úgy is lehetünk udvariasak, ha nem magázódunk. Ha a PR cikk hangneme lazább, de nem szemtelen, akkor inkább közvetlen, baráti viszonyra utal.

Helyesírás, precizitás – nálunk ellenőrzött a tartalom

Sokan amiatt nem olvasnak végig egy irományt, mert elütést vagy helyesírási hibát találnak benne, így aztán a linképítés is kudarcba fulladhat. Tökéletes helyesírása senkinek sincs, de mi egy PR cikk írásakor is törekszünk arra, hogy minél kevesebb hiba csússzon a szövegbe.

Minden tartalmi elemnek, idézetnek utánanézünk, hogy senki se találjon fogást a szövegen. Több forrásból ellenőrizzük, ha olyan információt közlünk, amiben nem vagyunk biztosak.

Bevezetés, tárgyalás, kulcsszó – sablont adunk a PR cikknek

A koros domain mellett a hatásos linképítés fontos kelléke a szövegben a megfelelő és kellő „sűrűségben” alkalmazott kulcsszó. A PR cikk írása nem is történhet enélkül, ügyfeleinkkel közösen határozzuk meg, mi legyen az az egy szó, kifejezés, gondolatkör, amire optimalizálni szeretnénk. Ha tehát a keresőoptimalizálásnál is szerepe lesz, akkor érdemes már a főcímbe beleírni a kulcsszót, és az alfejezetekben is elsütni néha, de úgy, hogy elkerüljük a szóismétlést.

Bármilyen furcsán hangzik, a PR cikk megírásánál elő kell vennünk emlékeinket a régi irodalomóráról. Minden írás bevezetésre, tárgyalásra és befejezésre osztható. Ha a bevezető nem elég figyelemfelkeltő, senki sem fogja tovább olvasni a PR cikket. Fontos, hogy az összefoglaló valóban összefoglaló legyen, ne a tárgyalásban elkezdett szöveget folytassuk, ne kezdjünk új gondolatot. Jól kidolgozott sablonunknak köszönhetően nálunk garantált a profi szöveg.

PR cikkek írása, elhelyezése

Archívum, mértékletesség – nálunk nincs havidíj

Megegyezésünk alapján az elkészített PR cikk adott ideig kint marad a portálunk főoldalán, de utána az archívumban továbbra is elérhető marad, nem töröljük, így folyamatosan erősíti az Ön honlapjának helyezését a keresőben. A PR cikk írását és feltöltését Önnek egyszer kell megfizetnie, nincs külön havidíja. Azt javasoljuk, hogy egy kulcsszóra egyszerre egy tartalmat ajánlott építeni és feltölteni a PR cikk katalógusba, mert akár már ez is meghozhatja a sikert. Néhány hét után érdemes megvizsgálni a munka eredményét, és eldönteni, szükség van-e további PR cikkek írására.

Keresőoptimalizált PR cikk szolgáltatásunk egyesével vagy csomagokban is megrendelhető!
Kérjük, az alábbi ajánlatkérőn jelölje meg, hogy mely weboldalt, webáruházat lenne szükséges PR megjelenésekkel támogatni, milyen kulcsszavakra szeretne jobb pozíciókat elérni, illeteve az üzenet mezőben egyéb szempontokat is meg tud jelölni számunkra.

Ajánlatkérés – PR cikk írás

Kérjük, az alábbi űrlapon a megfelelő mezőkben adja meg elérhetőségeit, illetve az üzenet mezőben írja le az ajánlattal kapcsolatos egyéb közlendőit! Kérjük, minden mezőt töltsön ki!

*Elfogadom az oldal szerződési feltételeiben és az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.

Kérdése van? Visszahívjuk!

Kérjük, adja meg telefonszámát, és kollégáink rövid időn belül visszahívják Önt megadott elérhetőségén.



*Elfogadom az oldal szerződési feltételeiben és az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.

Kérjük, pipálja ki az alábbi mezőt!

Tanuljon meg programozni!

Adunk hozzá egy ajándék kupont!

Teljesen az alapoktól indulva, 330 változatos és kreatív példán sajátíthatja el a programozást.

  • Vizsgára vagy érettségire készül?
  • Műszaki egyetemre jár?
  • Esetleg az alapoktól kezdené?

Programozz Te is mesterfokon!

A munkafüzetek 12 év oktatási tapasztalata és egyedi tanítási módszerek alapján készültek!

Kuponkód: PM-MSj4tAdb

Kattintson az 1.000 Ft-os kedvezményért! »

Egyedi ajánlat kérése

Gyors segítségre van szüksége?

Kérje ingyenes és gyors árajánlatunkat! Kollégáink gyorsan felveszik Önnel a kapcsolatot és megválaszolják kérdéseit. 

Ajánlatkérés »

Legfrissebb híreink

2020-10-14
Hogyan fejlessze magát egy programozó?
Az egyedi honlapkészítés nagyon sok kihívás elé állíthatja a programozókat, de nemcsak a webes területen, hanem az egyedi szoftverfejlesztés esetén is fontos, hogy a lehető legjobban karbantartsa az elméjét egy programozó. Hogyan tudja ezt megtenni? Hát kizárólag rengeteg gyakorlással.
2020-03-30
A chatbotok fontossága webáruházak számára
A chatbot egy mesterséges intelligencia program, mely egy adott szolgáltatás elvégzéséhez interaktív emberi beszélgetést szimulál – mindezt előre beprogramozott mondatokkal teszi. A botokat gyakran használják alapvető ügyfélszolgálati és marketing rendszerekhez. 
2019-11-29
A hőtérképes elemzés előnyei webáruházak esetében
A webáruházak hőtérképes elemzésével jobban látjuk hogyan viselkednek a látogatók az egyes oldalakon. A hőtérképes szoftverektől kapott információk segítenek, hogy a webáruház felhasználói élményét javítsuk, növeljük a látogatók elköteleződését és a konverziót.

Kövessen minket a Facebookon!

Facebook oldalunk

© 2016 - 2019. ● egyedihonlapkeszites.hu ● Tatabánya, Budapest ● Minden jog fenntartva!