Egyedi honlapok készítése
Kérdése van?
+36 70 316 6559

PR cikk írás

Szeretné hatékonyan növelni weboldala vagy webshopja látogatottságát? Egy jó helyen és megfelelően elhelyezett, az optimalizálandó weboldalra valamilyen hivatkozást is tartalmazó PR cikk az egyik leghatékonyabb marketing- és keresőoptimalizálási eszköz manapság. Ha ránk bízza a linképítés ezen nagyon hatásos fajtáját, garantáljuk honlapja folyamatosan javuló teljesítményét a keresőkben és a látogatók növekvő számát.

Jó az öreg domain a háznál – linképítés PR cikk írással

Cégünk számos 10 évnél idősebb, saját, úgynevezett koros domainekkel dolgozik, ahol tematikus PR cikk tartalmak érhetőek el. A domain kora fontos minőségi kritérium, mivel az idősebb domaineket, az ott található tartalmakat a keresők általában lényegesen megbízhatóbbnak ítélik. Az optimalizálandó weboldal tematikájába vágó, jól megírt PR cikk megfelelően feltöltve kerül fel ezekre az oldalakra, álatalában egy, esetleg két hivatkozással az ügyfél weboldalának megfelelő részére.

PR cikk írás

Egy megbízható, erős múlttal rendelkező weboldal hivatkozása pedig növeli egy weboldal megbízhatóságát, értékét a keresők számára, így jobb helyezéseket érhet el a találati listákon. Ha velünk gondolkodik tovább a közös munkában, akkor a keresők a számukra ismert domaineken találják meg az Ön weboldalának linkjét, ezért automatikusan azt is megbízhatóként azonosítják majd.

PR cikkek megjelenése – hová helyezhetünk el PR írásokat?

Minél több pozitív hír szól egy cégről, vállalkozásról az interneten, annál jobbak az esélyei a magas látogatói forgalomra és a jó helyezésekre a találati listákon. Tehát nagyon fontos, hogy minőségi PR anyagokból mutassanak linkek egy weboldalra, ezzel javítva, megerősítve pozícióját a keresőkben.

Az előzőekben említett PR cikk gyűjtőoldalak mellett azonban számos más helyre elhelyezhetjük a marketing írásokat. Jó lehetőségnek kínálkoznak a különböző tematikus blogok, ahová vagy ingyen, vagy némi költség megfizetése fejében tudunk tartalmat elhelyezni, de adott esetben a különböző tematikus vagy általános hírportálok, internetes újságok is tudják fogadni az írásokat.

Ennek a tevékenységnek speciális területe a sajtóközleményes linkmarketing, ahol az újságírók által a témában megírt minőségi cikket kiküldjük a hírportáloknak, magazinoknak, mint sajtóanyagot. Az így eljuttatott híranyagot a médiák nagy számban veszik át, és forrásként megjelölik a weboldalt, melyet erősíteni, népszerűsíteni szeretnénk. E tevékenység eredményeképpen nagyon természetes, a keresők számára abszolút nem „gyanús” linkstruktúra épül fel, amelynek helyezésjavító hatása bizonyított, nem beszélve az átirányított releváns érdeklődők nagy számáról. Mivel a cikkek kikerülése nem garantálható, e szolgáltatásunk sikerdíjas alapon működik, csak a cikk céloldalra való kikerülése esetén kell fizetni.

Keresőoptimalizált PR cikk szolgáltatásaink

Keresőoptimalizált PR cikk szolgáltatásaink:

  • Keresőoptimalizált PR cikkek írása, elhelyezése PR katalógusokba
  • PR cikkek írása internetes médiákba, portálokra
  • Keresőoptimalizált blogmegjelenések
  • Sajtóközleményes linkmarketing
  • PR cikk írás saját weboldalra, hírblokkba, blogra

Tömör, de informatív – hogyan írjuk mi a PR cikket?

Ahhoz, hogy rákattintsanak a linkekre, a felhasználóknak végig is kell olvasniuk a PR cikket. A jó PR cikk írása egyáltalán nem egyszerű. Egyszerre kell olvasmányosnak, ugyanakkor tömörnek is lennie. Egy jó írás bárki számára érthető, ugyanakkor tele van információval. Mi csakis ilyen munkát adunk ki a kezünkből. Elkerüljük a nagy szavakat, tisztában vagyunk vele, hogy a „világ legjobb fogkeféje” inkább visszatetszést kelt, mint szimpátiát. Mi nem rendeljük a karakterszám alá az írást, hogy elérjük a megfelelő számú leütést. A PR cikk írásakor nem félünk letegezni az olvasókat. Természetesen van olyan környezet, amikor maradni kell a kimért stílusnál, de úgy is lehetünk udvariasak, ha nem magázódunk. Ha a PR cikk hangneme lazább, de nem szemtelen, akkor inkább közvetlen, baráti viszonyra utal.

Helyesírás, precizitás – nálunk ellenőrzött a tartalom

Sokan amiatt nem olvasnak végig egy irományt, mert elütést vagy helyesírási hibát találnak benne, így aztán a linképítés is kudarcba fulladhat. Tökéletes helyesírása senkinek sincs, de mi egy PR cikk írásakor is törekszünk arra, hogy minél kevesebb hiba csússzon a szövegbe.

Minden tartalmi elemnek, idézetnek utánanézünk, hogy senki se találjon fogást a szövegen. Több forrásból ellenőrizzük, ha olyan információt közlünk, amiben nem vagyunk biztosak.

Bevezetés, tárgyalás, kulcsszó – sablont adunk a PR cikknek

A koros domain mellett a hatásos linképítés fontos kelléke a szövegben a megfelelő és kellő „sűrűségben” alkalmazott kulcsszó. A PR cikk írása nem is történhet enélkül, ügyfeleinkkel közösen határozzuk meg, mi legyen az az egy szó, kifejezés, gondolatkör, amire optimalizálni szeretnénk. Ha tehát a keresőoptimalizálásnál is szerepe lesz, akkor érdemes már a főcímbe beleírni a kulcsszót, és az alfejezetekben is elsütni néha, de úgy, hogy elkerüljük a szóismétlést.

Bármilyen furcsán hangzik, a PR cikk megírásánál elő kell vennünk emlékeinket a régi irodalomóráról. Minden írás bevezetésre, tárgyalásra és befejezésre osztható. Ha a bevezető nem elég figyelemfelkeltő, senki sem fogja tovább olvasni a PR cikket. Fontos, hogy az összefoglaló valóban összefoglaló legyen, ne a tárgyalásban elkezdett szöveget folytassuk, ne kezdjünk új gondolatot. Jól kidolgozott sablonunknak köszönhetően nálunk garantált a profi szöveg.

PR cikkek írása, elhelyezése

Archívum, mértékletesség – nálunk nincs havidíj

Megegyezésünk alapján az elkészített PR cikk adott ideig kint marad a portálunk főoldalán, de utána az archívumban továbbra is elérhető marad, nem töröljük, így folyamatosan erősíti az Ön honlapjának helyezését a keresőben. A PR cikk írását és feltöltését Önnek egyszer kell megfizetnie, nincs külön havidíja. Azt javasoljuk, hogy egy kulcsszóra egyszerre egy tartalmat ajánlott építeni és feltölteni a PR cikk katalógusba, mert akár már ez is meghozhatja a sikert. Néhány hét után érdemes megvizsgálni a munka eredményét, és eldönteni, szükség van-e további PR cikkek írására.

Keresőoptimalizált PR cikk szolgáltatásunk egyesével vagy csomagokban is megrendelhető!
Kérjük, az alábbi ajánlatkérőn jelölje meg, hogy mely weboldalt, webáruházat lenne szükséges PR megjelenésekkel támogatni, milyen kulcsszavakra szeretne jobb pozíciókat elérni, illeteve az üzenet mezőben egyéb szempontokat is meg tud jelölni számunkra.

Ajánlatkérés – PR cikk írás

Kérjük, az alábbi űrlapon a megfelelő mezőkben adja meg elérhetőségeit, illetve az üzenet mezőben írja le az ajánlattal kapcsolatos egyéb közlendőit! Kérjük, minden mezőt töltsön ki!

Ossza meg másokkal is!

Kérdése van? Visszahívjuk!

Kérjük, adja meg telefonszámát, és kollégáink rövid időn belül visszahívják Önt megadott elérhetőségén.

Kérjük, pipálja ki az alábbi mezőt!

Kiemelt akcióink

19.000 Ft kedvezmény

Újonnan rendelt weblapjainkhoz „Kezdő Marketing” csomagot adunk ajándékba.

Weblap csomagjaink »

39.000 Ft kedvezmény

„Profi” webáruház csomagunk most jelentős kedvezménnyel rendelhető.

Webáruház csomagjaink »

Egyedi ajánlat kérése

Gyors segítségre van szüksége?

Kérje ingyenes és gyors árajánlatunkat! Kollégáink gyorsan felveszik Önnel a kapcsolatot és megválaszolják kérdéseit. 

Ajánlatkérés »

Akciófigyelő

Nem szeretne lemaradni az akciókról?

Kérjük, adja meg nevét és e-mail címét, hogy értesíthessük havi akcióinkról, egyedi ajánlatainkról.

Kérjük, pipálja ki az alábbi mezőt!

Legfrissebb híreink

2017-07-21
Hogyan indítsunk sikeres webáruházat?
Ha valaki webáruház indítását tervezi, jó, ha tisztában van vele, hogy már az első konkrét lépések megtétele előtt számos dologgal tisztában kellene lennie ahhoz, hogy az adottságokhoz a legjobban passzoló webáruház konstrukció létrejöhessen. 
2017-06-05
Mire jó a Google Page Speed Insights?
A weboldalak betöltési sebessége rendkívül fontos a jó Google helyezés és a magas konverzió szempontjából. Ahhoz, hogy a sebességet tudjunk ellenőrizni és optimalizálni, a weboldal sebességének tesztelésére alkalmas eszközt kell használni.
2017-04-03
A honlap értéke, eredményessége, megtérülése
Egy honlap, egy webáruház, azon túl, hogy manapság kötelező kommunikációs csatornának számít, mégis inkább egy beruházás, ha vállalkozásról beszélünk. Ha a vállalkozása befektet x összeget a webes kommunikációs, sales eszközbe, mindenképp szeretné megtudni, megéri-e, megtérül-e.

Kövessen minket a Facebookon!

Partnereink

Számítógép szerviz és oktatóközpont

© 2016. ● egyedihonlapkeszites.hu ● Tatabánya, Budapest ● Minden jog fenntartva!