Kérjük, adja meg telefonszámát, és kollégáink rövid időn belül visszahívják Önt megadott elérhetőségén.
Webáruház elemzés, korszerűsítés, optimalizálás
Nem hozza a webáruház az elvárt forgalmat vagy túl alacsony a látogatottság? A látogatóknak csak nagyon kis százaléka vásárol, alacsony a konverzió? Nagyon sok oka lehet annak, hogy egy webshop nem működik hatékonyan. Webáruház elemzésünk keretében felderítjük a webshop gyenge pontjait, listázzuk a hibákat és az akadályozó tényezőket. Webáruház korszerűsítés és optimalizálás szolgáltatásunk keretében pedig kijavítjuk a hibákat és növeljük a webáruház teljesítményét, forgalmát.
Webáruház ergonómia, felhasználóbarátság elemzés
A webáruházak kialakításánál, szerkezetének és megjelenésének megtervezésekor ajánlott a vonatkozó általános szakmai elvek és a webáruházban forgalmazott termékek speciális igényeinek együttes alkalmazása. Másként kell megtervezni például egy alapvetően nőknek szóló ékszer webáruházat, mint egy erős műszaki beállítottságú kéziszerszám webáruházat férfi iparos szakemberek számára. Nagyon sok apró részlet számít, nem mindegy például a kosárba rakás gomb színe, bizonyos színű gombokra szívesebben kattint a felhasználó, ami nagyban befolyásolhatja a webáruház eredményességét.
Elemzésünk megkeresi a böngészési, vásárlási folyamatokat, a webáruház használatát gátló akadályokat, és javaslatot teszünk azok javítására.
Webáruház keresőoptimalizáltságának elemzése
Pofonegyszerű az összefüggés: ha nincs jól keresőoptimalizálva a webáruház, akkor nem szerepel jól a keresőkben, ezért alacsony a látogatottság és nincs, vagy nagyon alacsony a forgalom, az értékesítés. Elemzésünk megmutatja a webáruház keresőoptimalizáltságának hiányosságait, a hibás megoldásokat, az aktuális helyezéseket, és javaslatot teszünk az optimalizáltság növelésének lehetőségeire.
Webáruház eredményesség – növelhető-e a konverzió a webshopban?
Általában minden esetben növelhető az adott webáruház konverziója. A konverzió egy viszonyszám, azt mutatja meg, hogy 100 látogatóból átlagosan hány látogatót tud a webáruház vásárlásra bírni. Léteznek különféle felmérések, amelyek megmutatják, hogy a különböző termékcsoportokban ez a szám mekkora, átlagosan azonban 1-3 %-kal lehet számolni. Tehát ha az adott webáruház konverziója ezen átlagok alatt van, akkor mindenképpen érdemes ezen területbe pénzt fektetni, mert ez egy nagyon megtérülő beruházás lehet.
Elemzésünk megmutatja, hogy mely tényezők azok, amelyek visszafogják a webáruház ezen teljesítményét, amelyek gátolják a magasabb konverzió elérését, és javaslatot teszünk az eredményesség növelését biztosító módosításokra.
Webáruház korszerűsítés, optimalizálás szolgáltatásaink:
- Teljes körű SEO elemzés, forgalom és konverzió elemzése
- Webáruház szerkezet elemzés, ergonómiai elemzés, felhasználóbarátság
- Webáruházak grafikai korszerűsítése, mobil optimalizálása
- Meglévő webáruházak új funkciókkal való bővítése
- Adminisztrációs felület korszerűsítés, betöltési sebesség optimalizálás
Webshop grafikai frissítése, ráncfelvarrása, új funkciók beépítése
Idővel minden webáruház öregszik, designja, felépítése, teljesítménye megfakul, és eljön az az időpont, ahol muszáj beavatkozni, hogy a versenytársakkal tartani lehessen a tempót. Grafikusaink elvégzik a grafika frissítését, az új funkciók megtervezését, de szívesen átgondoljuk a webáruház komplett grafikai ráncfelvarrását és teljes áttervezését is.
Webáruházak utólagos optimalizálása, teljesítménynövelése
Ha az előző pontokban leírt webáruház elemzések kimutatták a webáruház hiányosságait, úgy azok lépésről lépésre kijavíthatóak. Az optimalizálás során kijavítjuk a hibás megoldásokat, a webáruház teljesítménye pedig minden egyes munkaszakasz elvégzését követően mérhetően javulni fog. Munkánk megfelelő analitikai szoftverek segítségével mérhető, és az egyes beavatkozások után látható az eredményesség növekedése, a megtérülés.
Adminisztráció hatékonyságának javítása
Számos esetben a webshop hatékonyságának gátja a gyenge, a hiányos funkciókkal rendelkező adminisztrációs felület. Az adminisztráció gyorsasága, hatékonysága fontos tényező, minél több terméket kell adminisztrálni, annál fontosabb, hogy egy termék adminisztrációja mennyi idő alatt valósul meg.
Az általunk készített adminisztrációs felületek egyszerűen és gyorsan kezelhetőek. Garantáljuk, hogy nem kell órákat töltenie a számítógép előtt, ha több száz termék árlistáját szeretné frissíteni. Rendszerünket ügyfeleink igényei és visszajelzései alapján alakítottuk ki, tehát kijelenthetjük, hogy új ügyfeleink is biztosan elégedetten fogják használni a webáruházainkhoz tartozó adminisztrációs felületeinket.
Webáruház összekapcsolása külső informatikai rendszerekkel
Ahogy a webáruház üzemeltetője elkezdi mélyebben használni a weben rendelkezésre álló elektronikus marketing lehetőségeket, vagy a különböző kapcsolódó munkaetapokat automatizálni szeretné, mindig eljön az a pont, amikor a webshop bizonyos moduljait más külső rendszerekhez kell kapcsolni.
Leggyakrabban ezek a következők:
- számlázó program
- raktárprogram
- rendeléskövető, rendelésfeldolgozó rendszer
- naptárkezelő, időpontfoglaló rendszer
- ügyviteli rendszer
- vállalatirányítási rendszer
- hírlevélküldő rendszer
- intelligens eszköz alapú azonosító rendszer
- stb.
Programozó kollégáink nagy tapasztalattal a hátuk mögött hatékonyan és gyorsan elvégzik a webáruház moduljainak külső informatikai rendszerekhez való illesztését.
Ajánlatkérés – webáruház elemzés, webshop felújítás, optimalizálás
Kérjük, az alábbi űrlapon a megfelelő mezőkben adja meg elérhetőségeit, illetve az üzenet mezőben írja le az ajánlattal kapcsolatos egyéb közlendőit! Kérjük, minden mezőt töltsön ki!