Egyedi honlapok készítése
Kérdése van?
+36 70 410 1763
2018-07-23
Mire használható egy webáruház köszönő oldala?

Mire használható egy webáruház köszönő oldala?

Egy weboldalon sok esetben előfordulhat, hogy visszajelzést kell adni a felhasználóknak egy sikeres üzenetküldés, ajánlatkérés vagy megrendelés után. Van, ahol ezt felugró üzenetekkel, vagy az űrlapon megjelenő szöveggel oldják meg.

 

Nagyon elterjedt az a megoldás is, hogy a felhasználókat külön erre a célra létrehozott oldalra irányítják. Az ilyen oldalakat nevezzük köszönő oldalaknak. A köszönő oldalakra sokan úgy tekintenek, mint egy oldalra, ahol szöveges visszaigazolást kell adni a megrendelés adatairól. Az igazság az, hogy a vásárlást megerősítő oldalaknak rengeteg egyéb funkciója is lehet.

Mikor érdemes használni?

Természetesen bármit meg lehet köszönni egy webáruházban, de a tapasztalatok szerint az alábbiak a leggyakoribb konverziós események:

  • Sikeres üzenetküldés visszajelzésére
  • Hírlevél feliratkozás esetén
  • Sikeres regisztráció és profiltörlés esetén
  • Vásárlás vagy bankkártyás fizetés után

Mire használható egy köszönő oldal?

  • Visszaigazolás, tájékoztatás, bizalomépítés
    Az egyik legfőbb funkciója az ilyen oldalaknak, hogy megköszönik, hogy a felhasználó igénybe vette a weboldal szolgáltatását. Ezen felül érdemes újra összegezni a fontosabb részleteket, hogy azok jobban rögzüljenek a felhasználókban. Például egy utalásos fizetés esetén a köszönés mellett jó, ha megjelenik az a számlaszám, ahova a vásárlónak utalnia kell, és nem utolsó sorban érdemes felvázolni a folyamat további lépéseit, mit kell tennie a sikeres szállítás és fizetés érdekében. Fontos elvárás a köszönő oldalakkal kapcsolatban, hogy úgy tájékoztassa a felhasználókat, hogy azoknak ne legyenek kétségeik a szolgáltatással és annak színvonalával kapcsolatban.
  • Konverzió mérés
    Ma már a Facebook, a Google Analytics és a Google Adwords is tudja mérni a weboldalon történt fontosabb konverziós eseményeket. Ezekben az esetekben egy visszajelző kódot kell elhelyezni a weboldalon, ami azt jelzi, hogy a mérni kívánt folyamat sikeresen lezajlott. Ezeknek a kódoknak az elhelyezésére nagyon jól használhatóak a köszönő oldalak, hiszen ezek az oldalak csak akkor jelennek meg, ha a folyamat végéhez ért a felhasználó.
  • Ajánlattétel
    Webáruházak esetén különösen fontos, hogy ajánlja és ismertesse a termékeit a felhasználók felé. Ha valaki eljut egy köszönő oldalra, akkor az azt jelenti, hogy bizalmat adott a weboldalnak, valamilyen szolgáltatását már igénybe vette. Nagyon jó lehetőség dinamikus köszönőoldalak létrehozása, amelyek kiegészítő termékeket, kedvezőbb árat és kiszerelést, vagy egy adott termékből jobbat ajánlanak a vásárlóknak. Mindezzel tovább növelhetőek a bevételek, hiszen újra vásárlásra kényszeríthetik a felhasználókat az ajánlatok és növelhetik a felhasználói elégedettséget is. Ha mindent megkapnak egy helyen, legközelebb is ugyanott fognak vásárolni.
  • Véleménygyűjtés
    Jó ötlet lehet, ha a köszönet után a webáruház rákérdez a vásárlók elégedettségére egy rövid kérdőív vagy pontrendszer segítségével. Érdemes kuponkódot vagy egyéb apróbb ajándékokat is felajánlani az értékes felhasználói visszajelzések érdekében.
  • Közösségi oldal népszerűsítése
    Meg lehet kérni a vásárlókat, hogy tekintésék meg a weboldal Facebook vagy esetleg más közösségi oldalát, és kövessék azt. Fontos a közösség építése és a tagok folyamatos bővítése, ezért minden lehetőséget ki kell használni erre. Kimutatások szerint, ha az elégedett vásárlókat megkérik a Facebook oldal követésére, akkor azok nagyobb eséllyel követik azt, mintha saját maguktól kellene megtenniük.

A köszönő oldalak jelentősége az egyik legelhanyagoltabb téma az online marketingben jártas szakemberek körében. Látható, hogy használatuk nagyon széleskörű lehet, és elég nagy hasznot jelenthet a megfelelő alkalmazásuk. Ügyelni kell arra, hogy a köszönő oldalak máshonnan ne legyenek elérhetőek, csak az adott konverziós folyamat végén. Nem kell sok munka az elkészítésükhöz, csupán egy jól megfogalmazott köszönő szöveg, és a fenti lehetőségek közül legalább egy.

köszönő oldal

re-marketing

Kérdése van? Visszahívjuk!

Kérjük, adja meg telefonszámát, és kollégáink rövid időn belül visszahívják Önt megadott elérhetőségén.



*Elfogadom az oldal szerződési feltételeiben és az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.

Kérjük, pipálja ki az alábbi mezőt!

Egyedi ajánlat kérése

Gyors segítségre van szüksége?

Kérje ingyenes és gyors árajánlatunkat! Kollégáink gyorsan felveszik Önnel a kapcsolatot és megválaszolják kérdéseit. 

Ajánlatkérés »

Legfrissebb híreink

2019-05-21
Adatkezelés és hírlevélküldés a webáruházakban
Az EU-s adatvédelmi rendelet bevezetése és kötelezővé tétele nagy port kavart a vállalkozói szférában, aminek következményeként a GDPR mozaikszó (General Data Protection Regulation) már szinte senkinek sem ismeretlen.
2019-02-04
Milyen aloldalak kellhetnek egy webáruházba?
Sok webáruház található az interneten, de a felépítésük eléggé változatos. A legtöbben megtalálhatóak a szokásosnak mondható aloldalak, de pontosan mik azok a tartalmak, amelyek mindenképpen fontosak lehetnek egy webáruház esetén?
2018-11-25
Webáruház szüneteltetésének SEO módszerei
Megvan a megoldás arra, hogyan lehet bezárni egy webáruházat, ha azt szeretné a tulajdonosa, hogy ideiglenesen ne legyen forgalom a weboldalon. Óvatosan kell eljárni, hogy a Google ne büntessen a leállásért.

Kövessen minket a Facebookon!

Facebook oldalunk

Kapcsolódó szolgáltatásaink

Webshop készítés
Vállalkozások esetében az online jelenlét alapvető célja az értékesítés és a forgalom növelése.
SEO, weboldal optimalizálás
Mi alapján kerülhet előre a kereső találati sorrendjében egy weboldal?
Közösségi média marketing
Egyre több vállalkozás használja ma már a közösségi médiát is, hogy minél szélesebb körű online közösséget építsen, és a közösségi média lehetőségeit is beépítse marketing tevékenységébe.
© 2016 - 2019. ● egyedihonlapkeszites.hu ● Tatabánya, Budapest ● Minden jog fenntartva!