Egyedi honlapok készítése
Kérdése van?
+36 70 410 1763

Adwords kampány menedzsment, kampány kezelés

A Google keresőben a találati listákon fizetett hirdetések segítségével is könnyedén meg lehet szerezni az első helyeket, biztosítani lehet az első oldali megjelenéseket: erre szolgál a Google Adwords szolgáltatása. A Google Adwords fizetett hirdetései, szponzorált linkjei általában szövegesek, de lehetőség van grafikusan megkomponált hirdetések, úgynevezett display hirdetések megjelenítésére is.

Hogyan működik az Adwords – melyek a működés alapelvei?

Az Adwords pay-per-click alapú hirdetési rendszer alapelve viszonylag könnyen megérthető. Tegyük fel, hogy egy bizonyos szóra, vagy kifejezésre szeretnénk fizetett formában megjelenni a találati listán. Ehhez az Adwords kezelői felületén létre kell hoznunk egy pár soros hirdetést, ami majd a találati listán fog megjelenni, és ehhez a hirdetéshez hozzá kell rendelnünk egy vagy több kulcsszót és egy ajánlati összeget.

adwords marketing

Amennyiben valaki a keresőben beüti az általunk megadott szót vagy kifejezést, úgy hirdetésünk megjelenik a találati listán – természetesen megjelölve egy hirdetés címkével –, és ha a látogató rá is kattint a hirdetésünkre, a Google az általunk a kattintásért ajánlott összeget levonja számlánkról, a látogató pedig átkerül az oldalunkra.

Felismerés, építkezés és optimalizálás – az Adwords kampánykezelés

Első lépésnek remek, de az még nem elég, ha Ön felismerte, hogy az Adwords az egyik leghatásosabb módszer arra, hogy több ügyfelet szerezzen vállalkozásának. Fontos, hogy a hozzá kapcsolódó kampány megfelelő szakemberek kezében legyen a legelső lépéstől. Cégünk vállalja a kampány felépítését és optimalizálását, a webhely hatékonyságának javítását. Egy sikeres Adwords hirdetési kampány csak szakszerű tervezéssel, pontos beállításokkal és a megfelelő érkezési oldal elkészítésével működik.

Konzultáció, célcsoport és hibaüzenet – ismerkedés a weboldallal

Minden hasonló közös munka, így az AdWords kampánykezelés is egy találkozóval, beszélgetéssel kezdődik. A konzultáció alkalmával felmérjük az Ön igényeit, beazonosítjuk a potenciális célcsoportot, a lehetséges kattintókat, azaz vásárlókat, így az üzleti célokat is. Átfésüljük a honlapját, leginkább webergonómiai és technikai szempontból vizsgáljuk a weblapot. Minden Google eszközről részletes elemzést végzünk, a folyamat végén pedig egy listát adunk át Önnek az esetleges gondokról, hibákról és azok megoldási lehetőségeiről.

Adwords kampány kezelés szolgáltatásunk

Adwords kampány kezelés szolgáltatásunk:

  • Adwords kampányok komplett lebonyolítása
  • Adwords hirdetések készítése
  • Adwords kampányok vizsgálata, optimalizálása
  • Display kampányok lebonyolítása
  • Remarketing kampányok

Módszer, trükk, mellékvágány – a kampánykezelés folyamata

A Google módszere, hogy Önnek csak akkor kell fizetnie, ha a felhasználó ténylegesen rákattint a hirdetésre. A Google-on futó hirdetés annál olcsóbb, minél relevánsabb a keresett szóra, erre a kampánykezelés teljes folyamata alatt figyelünk. A fizetett Adwords hirdetések leginkább szöveg alapúak, de Önnek lehetősége van logó és banner megjelenítésére is. Mi ezekhez alkalmazkodva előzetesen kitűzött célok alapján tervezzük meg az Adwords fiókot. Ehhez természetesen ügyfelünk is bármikor hozzáférhet, így ellenőrizheti az eredményeket. Az Adwords kampánykezeléshez több, kisebb kampány is társul. Mi foglalkozunk keresési, display és remarketing kampányokkal is, de akár az Adwords béta kampányát is felépítjük és végig is visszük. 

Adwords kampány kezelés

Visszacsatolás, további optimalizálás – az Adwords kampánykezelés eredménye

A kampányok teljesítményét, eredményességét folyamatosan felügyeljük és értékeljük, ez az Adwords kampánykezelés szerves része. Teszteljük a hirdetés szövegeit, megfigyeljük a kreatívokat, és ha elég adat összegyűlt róluk, akkor az Önnel való egyeztetés után optimalizáljuk is őket. Ezek összesítéséről havonta készítünk az Ön számára egy részletes kimutatást: ebből kiderül, hogyan teljesített a kampány, hány embert értünk el az Adwords-ön keresztül, illetve kik lehetnek a további potenciális vásárlók a jövőben. 

Ajánlatkérés – Adwords kampány kezelés

Kérjük, az alábbi űrlapon a megfelelő mezőkben adja meg elérhetőségeit, illetve az üzenet mezőben írja le az ajánlattal kapcsolatos egyéb közlendőit! Kérjük, minden mezőt töltsön ki!

*Elfogadom az oldal szerződési feltételeiben és az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.

Kérdése van? Visszahívjuk!

Kérjük, adja meg telefonszámát, és kollégáink rövid időn belül visszahívják Önt megadott elérhetőségén.



*Elfogadom az oldal szerződési feltételeiben és az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.

Kérjük, pipálja ki az alábbi mezőt!

Tanuljon meg programozni!

Adunk hozzá egy ajándék kupont!

Teljesen az alapoktól indulva, 330 változatos és kreatív példán sajátíthatja el a programozást.

  • Vizsgára vagy érettségire készül?
  • Műszaki egyetemre jár?
  • Esetleg az alapoktól kezdené?

Programozz Te is mesterfokon!

A munkafüzetek 12 év oktatási tapasztalata és egyedi tanítási módszerek alapján készültek!

Kuponkód: PM-MSj4tAdb

Kattintson az 1.000 Ft-os kedvezményért! »

Egyedi ajánlat kérése

Gyors segítségre van szüksége?

Kérje ingyenes és gyors árajánlatunkat! Kollégáink gyorsan felveszik Önnel a kapcsolatot és megválaszolják kérdéseit. 

Ajánlatkérés »

Legfrissebb híreink

2020-10-14
Hogyan fejlessze magát egy programozó?
Az egyedi honlapkészítés nagyon sok kihívás elé állíthatja a programozókat, de nemcsak a webes területen, hanem az egyedi szoftverfejlesztés esetén is fontos, hogy a lehető legjobban karbantartsa az elméjét egy programozó. Hogyan tudja ezt megtenni? Hát kizárólag rengeteg gyakorlással.
2020-03-30
A chatbotok fontossága webáruházak számára
A chatbot egy mesterséges intelligencia program, mely egy adott szolgáltatás elvégzéséhez interaktív emberi beszélgetést szimulál – mindezt előre beprogramozott mondatokkal teszi. A botokat gyakran használják alapvető ügyfélszolgálati és marketing rendszerekhez. 
2019-11-29
A hőtérképes elemzés előnyei webáruházak esetében
A webáruházak hőtérképes elemzésével jobban látjuk hogyan viselkednek a látogatók az egyes oldalakon. A hőtérképes szoftverektől kapott információk segítenek, hogy a webáruház felhasználói élményét javítsuk, növeljük a látogatók elköteleződését és a konverziót.

Kövessen minket a Facebookon!

Facebook oldalunk

© 2016 - 2019. ● egyedihonlapkeszites.hu ● Tatabánya, Budapest ● Minden jog fenntartva!