Kérjük, adja meg telefonszámát, és kollégáink rövid időn belül visszahívják Önt megadott elérhetőségén.
Adwords kampány menedzsment, kampány kezelés
A Google keresőben a találati listákon fizetett hirdetések segítségével is könnyedén meg lehet szerezni az első helyeket, biztosítani lehet az első oldali megjelenéseket: erre szolgál a Google Adwords szolgáltatása. A Google Adwords fizetett hirdetései, szponzorált linkjei általában szövegesek, de lehetőség van grafikusan megkomponált hirdetések, úgynevezett display hirdetések megjelenítésére is.
Hogyan működik az Adwords – melyek a működés alapelvei?
Az Adwords pay-per-click alapú hirdetési rendszer alapelve viszonylag könnyen megérthető. Tegyük fel, hogy egy bizonyos szóra, vagy kifejezésre szeretnénk fizetett formában megjelenni a találati listán. Ehhez az Adwords kezelői felületén létre kell hoznunk egy pár soros hirdetést, ami majd a találati listán fog megjelenni, és ehhez a hirdetéshez hozzá kell rendelnünk egy vagy több kulcsszót és egy ajánlati összeget.
Amennyiben valaki a keresőben beüti az általunk megadott szót vagy kifejezést, úgy hirdetésünk megjelenik a találati listán – természetesen megjelölve egy hirdetés címkével –, és ha a látogató rá is kattint a hirdetésünkre, a Google az általunk a kattintásért ajánlott összeget levonja számlánkról, a látogató pedig átkerül az oldalunkra.
Felismerés, építkezés és optimalizálás – az Adwords kampánykezelés
Első lépésnek remek, de az még nem elég, ha Ön felismerte, hogy az Adwords az egyik leghatásosabb módszer arra, hogy több ügyfelet szerezzen vállalkozásának. Fontos, hogy a hozzá kapcsolódó kampány megfelelő szakemberek kezében legyen a legelső lépéstől. Cégünk vállalja a kampány felépítését és optimalizálását, a webhely hatékonyságának javítását. Egy sikeres Adwords hirdetési kampány csak szakszerű tervezéssel, pontos beállításokkal és a megfelelő érkezési oldal elkészítésével működik.
Konzultáció, célcsoport és hibaüzenet – ismerkedés a weboldallal
Minden hasonló közös munka, így az AdWords kampánykezelés is egy találkozóval, beszélgetéssel kezdődik. A konzultáció alkalmával felmérjük az Ön igényeit, beazonosítjuk a potenciális célcsoportot, a lehetséges kattintókat, azaz vásárlókat, így az üzleti célokat is. Átfésüljük a honlapját, leginkább webergonómiai és technikai szempontból vizsgáljuk a weblapot. Minden Google eszközről részletes elemzést végzünk, a folyamat végén pedig egy listát adunk át Önnek az esetleges gondokról, hibákról és azok megoldási lehetőségeiről.
Adwords kampány kezelés szolgáltatásunk:
- Adwords kampányok komplett lebonyolítása
- Adwords hirdetések készítése
- Adwords kampányok vizsgálata, optimalizálása
- Display kampányok lebonyolítása
- Remarketing kampányok
Módszer, trükk, mellékvágány – a kampánykezelés folyamata
A Google módszere, hogy Önnek csak akkor kell fizetnie, ha a felhasználó ténylegesen rákattint a hirdetésre. A Google-on futó hirdetés annál olcsóbb, minél relevánsabb a keresett szóra, erre a kampánykezelés teljes folyamata alatt figyelünk. A fizetett Adwords hirdetések leginkább szöveg alapúak, de Önnek lehetősége van logó és banner megjelenítésére is. Mi ezekhez alkalmazkodva előzetesen kitűzött célok alapján tervezzük meg az Adwords fiókot. Ehhez természetesen ügyfelünk is bármikor hozzáférhet, így ellenőrizheti az eredményeket. Az Adwords kampánykezeléshez több, kisebb kampány is társul. Mi foglalkozunk keresési, display és remarketing kampányokkal is, de akár az Adwords béta kampányát is felépítjük és végig is visszük.
Visszacsatolás, további optimalizálás – az Adwords kampánykezelés eredménye
A kampányok teljesítményét, eredményességét folyamatosan felügyeljük és értékeljük, ez az Adwords kampánykezelés szerves része. Teszteljük a hirdetés szövegeit, megfigyeljük a kreatívokat, és ha elég adat összegyűlt róluk, akkor az Önnel való egyeztetés után optimalizáljuk is őket. Ezek összesítéséről havonta készítünk az Ön számára egy részletes kimutatást: ebből kiderül, hogyan teljesített a kampány, hány embert értünk el az Adwords-ön keresztül, illetve kik lehetnek a további potenciális vásárlók a jövőben.
Ajánlatkérés – Adwords kampány kezelés
Kérjük, az alábbi űrlapon a megfelelő mezőkben adja meg elérhetőségeit, illetve az üzenet mezőben írja le az ajánlattal kapcsolatos egyéb közlendőit! Kérjük, minden mezőt töltsön ki!